Nya Combo loppis!

Har någon av er varit och besökt nya Combo ännu som öppnade första augusti? jag har varit en gång förut och idag for jag dit en sväng igen. jag måste faktist säga att jag blev riktigt överraskad av det nya stället. loppiset var förut i suvilahti här i vasa och har nu sitt nya ställe på flygfältsvägen! jag är inte speciellt intresserasd av att titta på vad andra har att sälja, däremot kan jag gå hur länge som helst och titta på deras nu mycket större "inredningssida". dessutom kan man köpa några av victorias secrets bodymists där också. det gjorde jag idag! hihi


 

Kommentarer
Postat av: satu

Tycker den e helt huippu :) hörde att de har haft 60000(!!) besökare på två veckor!

Svar: ojdå, det var mycket! jag tror de e fullt där varje dag, långa köer till kassan också!
Linda Sjölund-Åström

2015-08-16 @ 22:34:45 / URL: http://www.satucecilia.blo.gg

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: