LUCKA 1

 
Första december och liiite snö på marken har vi här i Vasa iallafall. började första dagen i december med att åka och besikta bilen och.. något mer har jag inte gjort för att jag suttit och pysslat ihop något roligt till bloggen..Vet ni vad, så sent som igår bestämde jag mig för att ha en julkalender här i bloggen i form av videor. JEEE! everybody say JEE! Så nu är första videon klar och jag är rätt nöjd med tanke på att jag aldrig brukar göra filmer. Min bloggjulkalender kommer innehålla lite alltmöjligt om sådant som faller mig för. bland annat kanske jag har någon pysselvideo, bakningsvideo, fotograferingsvideo, julklappsshopping, vad som helst! Har aldrig pratat i någon video förut heller så vi får se när modet kommer fram, inte idag iallafall. Kommer sitta och planera klart min bloggjulkalender ikväll. Igår snöade det och jag fick lust att ta fram julpyntet från förrådet. Här är första videon i min bloggjulkalender, lucka ett:
 


Hoppas ni gillade videon!
 
Och så några bilder:
 
 

Kommentarer
Postat av: houseforus

Kul video o härliga bilder
Kram

Svar: Tack så mycket snälla du! :) kram!
Linda Sjölund-Åström

2015-12-01 @ 16:50:47 / URL: http://www.houseforus.blogg.se
Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Åh så fint!

Svar: Tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2015-12-01 @ 16:54:08 / URL: http://emblasofia.blogg.se
Postat av: Michelle

Nååh vilka jätte mysiga bilder! :)

Svar: Tack så mycket Michelle :)
Linda Sjölund-Åström

2015-12-01 @ 17:59:05 / URL: http://autre.fi/bloggar/widners/
Postat av: Svärmor :)

Tummen upp för videon...och bloopern :)) SUUPER!!!

Svar: Tack tack svärmor :D kul att du tyckt om den!
Linda Sjölund-Åström

2015-12-02 @ 07:16:55

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: