LUCKA 15 & 16

 
Igårkväll blev det ingen lucka, så dagens lucka får vara både lucka 15 och lucka 16. Jag jobbar varje dag denhär veckan och därför räcker inte tiden riktigt till.. idag efter jobbet var jag med min pappa på lite julklappsshopping och när jag väl bestämde mig för att fortsätta med diy happyligts projektet så hann jag bara göra 3 stycken provbollar för att se så att de torkar bra och att de har kvar sin form sen när man tar bort ballongen. Man ska verkligen ha tålamod i dethär pysselprojektet, det är tyvärr inte min starkaste egenskap lovar jag er. Imorgon ska jag göra klart bollarna och lägga resten på tork och hoppas på att de torkar till fredag så att jag får lägga fast dem på ljusslingan då. Godnatt!
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: