LUCKA 5

 
Oj oj, vad ska jag säga?  S o m  jag har kämpat på med dagens lucka. hela kvällen har jag suttit och nu äntligen kan jag lägga in den här på bloggen. Sori nu att det blev såhär sent men jag kunde ju inte börja filma förän robb for iväg på sin julfest kl 18. då hade det varit ännu mer pinsamt att filma dagens video kan jag lova er! han hade suttit och härmat mig och bråkat och ja.. därav förseningen! Hoppas nu verkligen att ni kommer tycka om dagens lucka och att ni kanske slänger in någon kommentar ♥ Godnatt!
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Jättebra luko! :) Superfina julkort å <3

Svar: Tack gullevännen <3
Linda Sjölund-Åström

2015-12-06 @ 07:55:14 / URL: http://saragunmarie.vimedbarn.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

Du var ju jättebra framför kameran. Jag tycker att du verkar så naturlig och "dig själv" :D Fortsätt i den här stilen!

Jättefina julkort! Gillade speciellt de med stämpelbokstäverna. Var har du köpt stämplarna? :)

Svar: Tack Maria <3 men he känns nou jättekonstit at sita å prat me se själv.. he e it na som man vänjer se me direkt. stämplan köpt ja från sinooperi men e dock liti besviken eftersom hede svart färgon e jättedåli åså sko ja ha vila att bara själva bokstävren sko synnas :)
Linda Sjölund-Åström

2015-12-06 @ 11:24:56 / URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: Emma

Du e så härli Linda! Jättebra lucka ☺️ Och superfina julkort! 😊

Svar: Nåmen tack Emma! :) va kul att hör. tack tack !!
Linda Sjölund-Åström

2015-12-06 @ 13:23:11
Postat av: Johanna

Alltså superfina kort! Va du e kreativ Linda! :)

Svar: Tack Johanna <3 va glad jag blir! :)
Linda Sjölund-Åström

2015-12-06 @ 20:00:51
Postat av: Pernilla

Bra video och jättefina julkort :) Håller no me om att de känns jättekonstit att sitt å prat me sig själv xD

Svar: Tack så myki :) ja men visst jör de. ja blir jätteblyg ja å jag som annars int e blyg alls..
Linda Sjölund-Åström

2015-12-06 @ 22:21:42

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: