Med stormsteg

Sportlovsresan närmar sig med stormsteg. allt är packat, tror jag, och imorgon från morgonen åker vi iväg till Kuusamo och Ruka, med kaffe- och matpaus sammt verkkokauppa-besök såklart. K-U-L! och ni, mina kära bloggläsare, behöver inte vara oroliga, för bloggen kommer inte vara död en vecka- tidsinställda inlägg innehållande bilder är gjorda och på dessa förväntar jag mig såklart massor av kommentarer! förutom detta tänkte jag också starta igång en annan uppgift till er under tiden....
 
FRÅGESTUND !
 
Fråga mig precis vad ni vill. det kan vara fotorelaterade frågor, skolrelaterade frågor, tankar och åsikter om saker och ting (tex vaccin, homo-äktenskap, djurplågeri...), familje- och barnrelaterade frågor, antingen eller- frågor, katt/djurrelaterade frågor, jobbfrågor (vad jobbar jag med??), hemligheter och pinsamheter- vad som helst! sedan efter sportlovet blir det en liten tävling med hemligt pris, om ni varit tillräckligt duktiga på att fråga vill säga ;) Ha det så bra och så hörs vi till helgen!


♥ PSSST! Under tiden kan ni också kika in på Marias blogg och läsa hennes senaste inlägg om alkohol- ett superbra inlägg om ni frågar mig som håller på det att man kan ha hur kul som helst UTAN alkohol ! nykterist javisst!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: