Veckan som gått!

Tjena alla fredagsmysare! ♥

 
Ojsan hoppsan, nämen hej bloggen! förlåt för att jag inte haft tid för dig denhär veckan. jag har bara svarat på kommentarer, men inte uppdaterat om mitt intressanta liv! tänkte nu kort ta och skriva om veckan som gått, vad jag pysslat med och sånt. För jag vet att ni vill veta! Nu är det fredag och jag sitter i kovjoki och gör födelsedagskort och ska se på fångarna på fortet medan robb skruvar sin skoter.. :) fredagsmys som fredagsmys.
 
Jag har haft en lugn skolvecka, minsann. varit ledig 3/5 dagar och därmed fått sova längre nästan alla mornar. lyx i studielivet! vi har varit på studiebesök till Väylä och det var intressant. lite skolarbeten har jag också suttit med om kvällarna. förutom skolrelaterade saker, har jag och robb också veckohandlat, promenerat och cyklat, tittat på tv och ätit popcorn till filmer, jag har tonat mitt hår och klippt luggen, jag har fått sommarjobb (skönt!!!) jag har städat lägenheten, och denna soliga fredag har jag sprungit i lite butiker inne i stan och köpt presenter och lite åt mig själv.
 
Helgen spenderas i kovjoki och tanken är att jag ikväll ska göra lite skolarbeten. Imorgon blir det gravidfotografering med Sara och jag känner på mig att vi kommer få många fina bilder. Det ska bli jätteroligt! På söndag blir det 3 årskalas för Vincent! han ska firas med kramar i stora doser, tårta och presenter :) Ha en fin helg allihopa! 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: