Dagens sysselsättning: ny design!

Gokväll! om någon har försökt titta in i min blogg idag har ni nog märkt att den varit låst. orsaken är enkel, jag låser alltid bloggen när jag ska göra ändringar i designen, så att alla ska slippa se hur råddit den kan vara under processens gång. har suttit flera timmar och knepat och knåpat och nu börjar allt vara på sin rätta plats. profilbilden och headern är dock bara tillfälligt, tills jag tagit nya bilder! sedan är det också några små detaljer som ska fixas. annars är jag nöjd och det hoppas jag även ni som tittar in här kommer vara! 
 
Det som är nytt är egentligen allt. istället för dropdownmeny under headern hittar man nu allt i sidomenyn till höger i bloggen. under profilbilden finns tre ikoner där man kan klicka sig fram, min instagram rullar på under kategorierna, arkivet är snyggt uppdelat och så kan man även hitta en lista med några av mina favoritbloggar! Nu ska vi också hoppas att bloggmotivationen kommer tillbaks. det brukar ju lite bli så när man piffat upp bloggen. så nu har alla chansen att komma med önskemål/tips om vad ni vill läsa om.

Vad tycks?

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: