Det senaste

Det är två veckor sedan senaste uppdatering på denhär bloggen. ibland funderar jag verkligen på att helt stänga ner denhär bloggen eller något sånt då jag ändå inte är så aktiv. det kan dock bero på att det är sommar och att tiden inte räcker till och heller inte orken till att göra bra inlägg varje dag.. 

De senaste två veckorna har innehållit 99 års kalas, jobb både morgon och kväll, min och robbs 9 års dag, fiske, utflykt, europeisk matmarknad, shopping, cykelturer och resaurangbesök. På vår 9 års dag åt vi god mat på Faros, efterrätt på Sweet Wasa och for sen på fiskeutflykt. Nu har jag jobbat 5 dagar i streck och nu väntar en ledig dag! jobbar sedan två och är ledig i helgen. då är det monäsrodden och villan som gäller!


 
 
Imorgon blir det bebisfotografering ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: