En lördagkväll

Idag har jag jobbat från 7-15 och efteråt gick jag på stan en kort stund. hitta en 35 euros vit snygg blus med 70% rea på Lindex. dagens fynd. gyyben for norrut igår och umgås med sina kamrater i dagarna två på jeppisdagana. just nu spelar KAJ i skolparken vilket skulle vara helt roligt att se, men istället sitter jag och tar det lungt med piff och puff här i Vasa och tittar på sommarkrysset. snart tänkte jag också äta glass med jordgubbar om någon ville veta det :) Imorgon jobbar jag 7-14:30, så det blir snart läggdags också.


 
Så. ikväll skulle jag ut och fota självporträtt till nya bloggdesignen och lite sådär överlag. det går dock inte om ens fjärrutlösare inte fungerar längre + att man borde ladda batterierna innan man fotar. det blev alltså inte mycket av det ikväll. det får bli en annan gång.. när batterierna är laddade och en ny fjärrutlösare är inskaffad. största minuset med D700:an = ingen ir....

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Du e så fin :) <3 Å nya designen e super!

2015-07-25 @ 20:59:02 / URL: http://saragunmarie.vimedbarn.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: