Ledig fredag!

Åh vilken bra dag jag har haft. skulle egentligen stiga upp runt nio, tänkte jag, men låg och drog mig till halv tolv. for i duschen och strax efter 12 kom lillasyster och hennes kar hit. vi for in till stan på lite shopping o hårfärgsshopping, det var riktigt härligt väder ute och jag hade klänning på mig. vi åt lunch på arnolds och sedan färgade jag håret åt syster, vi åt kvällsmat och så var vi ut en sväng. de for hemåt för bara en stund sedan och vi hann titta lite på jurassic park som håller på just nu på tv3! resten av kvällen tillbringar jag i soffan framför filmen, robb borde komma hem nångång före 12 inatt och eftersom jag har morgonskifte imorgon kommer jag gå och lägga mig om en stund. hoppas alla haft en bra dag :)
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: