Om en ledig dag!

 
Idag är jag  l e d i g . jag sov länge, åt frukost, lunch och bestämde mig sedan för att cykla in till stan för att söka ett par svarta byxor åt mig. jag hade hoppats på riktig sommarvärme, men mätar visar bara 16. det var ändå inte för kallt att ta klänning tyckte jag, så min nya blommiga klänning har varit min outfit halva dagen. 



 


Jag var som sagt på jakt efter svarta byxor och det hittade jag. ett par leggings från gina tricot, ett par svarta stretchiga från jack and jones och mina första par dr denim från aukia! nu gäller det alltså att följa tvättråden. de kan alltså "lösa" mycket färg så inte tillsammans med något ljust, inget sköljmedel och ingen hård centrifugering. sa kassatanten. någon som vill dela med sig sina erfarenheter ang tvättråd för dr denim jenas? :) ett par ballerinas från cm köpte jag också, hårband och tåringar från glitter, och en söt blommig tröja från hm och en topp från jack and jones.








När jag kom hem böt jag till shorts och nya toppen. visst är den härlig, frasstoppen :)



 
Shortsen är från h&m.
 
Nu ska jag äta, dammsuga och fortsätta njuta va min lediga dag!

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Tvätt Dr Denim-byxorna så sällan som do bara kan (helst aldri!) för redan baket första tvättin lossnar färgon. Tyvärr håller dem allt för kort tid. Baket ett par tvättar e di både bleik å skör i sömman. Men entå så skön så man måst allti köp nya tå di ger åpp :'D

Svar: Tack fö tipsen :) ti kändist nou verkligen skön, få si va di gar fö no :)
Linda Sjölund-Åström

2015-06-30 @ 17:10:41 / URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: Anonym

så fina bilder!

Svar: Tack tack :)
Linda Sjölund-Åström

2015-07-14 @ 17:43:23 / URL: http://inskiesworld-jasmineww.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: