Vardagen genom mobilen

Det är torsdagkväll och jag tyckte det skulle passa bra med lite veckouppdatering här på bloggen. i måndags jobbade jag, likaså tisdag och onsdag. på tisdag hade jag kväll och efter skiftet väntade robb på mig utanför och så for vi ut på en 8 kilometers cykeltur, även innehållande glasskioskbesök :) här i vasa finns det utplacerat glasskiosker lite här och var längs "strandpromenaden" och folk sitter och picknickar/äter glass på bryggorna vid vattnet. Vasa måste nog vara den bästa sommarstaden helt enkelt! någon mer som håller med mig?





Nu är jag ledig två dagar och såhär ser jag ut idag. i helgen jobbar jag och imorgonkväll ska jag och robb på "dejt" :)







Korsordstidning och veckans nu! korsordstidningen får bli min sysselsättning nästa vecka...




.. för robb ska nämligen på jobbresa. förra veckan var han, denhär veckan behövde han inte åka och nu ska han i två veckor framåt. på bilden provar han sina arbetskläder! bilden till höger var vår middag ikväll. grillspett med sallad :) om vi har en grill? nej, men tur att det finns grillfunktion på ugnen också :) mums!





Själv trivs jag riktit bra på mitt jobb! fick arbetslistan för slutet av juli/början av augusti denna vecka och augusti kommer jag jobba "heltid"- inte mig emot :) bilden längst till höger är från igår när jag just kommit hem från jobbet, i ösregn, utan regnkläder, vilket ledde till att jag plötsligt hade splitternya regnkläder i slutet av dagen.

Vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Vasa är definitivt bästa sommarstaden! Vi åker hem varje sommar ("hem" för mej i alla fall - resten av familjen kommer inte från Vasa men trivs också bra där på somrarna, och våra barns mommo och moffa bor ju där). Om en vecka bär det för vår del av till bästa sommarstaden, håller tummarna för att vädret visar sej från sin allra bästa sida då :-). Min mamma bor alldeles vid strandpromenaden så det lär bli en hel del promenader och förhoppningsvis en hel del glassätande :-).

2015-06-26 @ 21:41:14 / URL: http://annikaprotempera.wordpress.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: