ALDRIG!

Okej hörni gott folk. här kommer nu min version av aldrig- listan som Carro startat!
 
 
 
Jag kommer aldrig sluta vara rädd för getingar
Jag kommer nog aldrig i mitt liv köpa en muminmugg- eh, de är inte ens snygga!!
Jag kommer aldrig att sluta älska katter
Jag kommer aldrig testa på droger, och skulle någon i min närhet syssla med sånt skulle de få höra en lååång visa!
Jag har aldrig rökt tobak och kommer aldrig göra det heller, kommer aldrig förstå mig på saken heller..
Jag tittar aldrig på sport på tv, endast ishockey KAN intressera, men allt annat är skräp, som skidning och fotboll tex..
Jag ska aldrig jobba i köket igen
Jag tänker aldrig före jag pratar, så ibland blir det som det blir
Jag är aldrig stressfri och lugn när jag vet av massor av deadlines för skolarbeten..
Jag kommer aldrig intressera mig av mode, tror jag
Här hos oss stiger vi aldrig upp då alarmet ringer första gången..
Jag har aldrig ätit sushi
Jag har aldrig haft ett stort ordförråd med massor av fina ord att använda mig av..
Jag hittar aldrig motivation till att träna..
Jag kan aldrig gå och lägga mig före allt är i ordning här hemma
Jag kommer aldrig hoppa fallskärm eller bungyjump
Man kan aldrig ha för många plädar/filtar :D
Min babysjuka kommer nog aldrig försvinna
Jag ska aldrig sluta fotografera..
 
Inte så många aldrig, men kom faktist inte på några fler aldrig än såhär!

Kommentarer
Postat av: Jarina

Väldigt fin bild!

Svar: Tack tack :)
Linda Sjölund-Åström

2015-03-16 @ 18:06:13 / URL: http://jarinafoto.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: