Flitig studerande

Här sitter jag och klockan är tio. hela kvällen har jag suttit och skrivit å entreprenörskapsuppgiften som har deadline nu på fredag. några sidor har jag fått till faktist och det måste jag tacka den svängiga musiken jag lyssnar på. lyssna här under så förstår ni ;) hehe! förutom studiemotivationshöjare blev man också lite sugen på att gå och dansa loss lite på fredag då det är pampas nationaldag. tredje veckan på praktiken har börjat och idag har förmiddagen spenderats i botnia hallen med dagisbarnen, skoj skoj! imorgon kommer jag att vara på en annan avdelning också. nu ska jag och robb se en film, ha en bra vecka allihopa :) och GRATTIS på födelsedagen pappa ♥
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: