FÖRSTA MARS

Hej marsmånad! nu får man lagligt byta till sommardäck stod det på öt idag, men det är nog osmart kan jag säga för jag har lagt in en beställning på en meter snö! vintern är jag ännu inte klar med, för här ska köras snöskoter ännu en månad så det står härliga till. sedan i april är våren varmt välkommen, för jag hoppas alla som vill ha vår nu bums har tänkt på hur slaskigt och blött det blir med vår i mars, och det vill vi ju inte! så, vad händer denna månad?...
 
Idag är det sportlovets sista dag och ikväll far vi till Vasa igen. imorgon börjar sista skolveckan på tvåan och den inleds med tentamen. kul, not. efter inkommande vecka blir det 12 veckor praktik och jag kommer att befinna mig 6 veckor på dagis och 6 veckor på ålderdomshem! (sedan är det sommarlov) inkommande fredag blir min kar ett år äldre och det ska firas med tårta och presenter. förhoppningsvis blir mars en riktigt kall månad med minst -15 minusgrader, för det har jag saknat denna vinter... nu ska jag packa och läsa på tent. ha det bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

"vintern är jag ännu inte klar med ... sedan i april är våren varmt välkommen"
EXAKT så tycker ja å :)

2015-03-01 @ 22:47:17 / URL: http://miipi.blogspot.fi/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: