Glada nyheter!

 
Musik är en stor del av mitt liv, och jag lyssnar på lite allt som möjligt, har många favoriter, därbland finns Scorpions högt upp på listan bland rockfavoriterna. det får jag väl tacka min kära pappa för, eftersom det är han som spelat skivorna i år och dagar :) vilket glädjeskutt det blev när robb sa att Scorpions skall till jeppis i sommar. jag ringde min pappa med detsamma! hihi! synd bara att de får för sig att fara till jeppis, jag menar, jeppis? fniss, de hade nog hellre fått komma till vasa tycker jag! Alla skriver in 1 augusti i sin kalender, för detta får man inte missa! You & I, Wind of change, Still loving you, Tease me please me, send me an angel, Rock you like a hurricane är bara några av alla mina favoriter med Scorpions ♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Vad kul! :)

2015-03-10 @ 05:38:21 / URL: http://ellssecrets.wordpress.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: