Hej halå från sjukstugan

Jag har gått och blivit förkyld. jag har egentligen varit det hela veckan, hostat, haft täppt näsa och varit riktigt snuvig, men inatt smög sig även migränen på och försörde hela min nattsömn. trodde migränen var över på morgonen, men det var den inte. jag fick helt enkelt ringa praktikplatsen och meddela mig frånvarande idag. usch och fy! klockan nio hoppade jag i duschen och duschade länge i varmt vatten. sedan tänkte jag sätta mig och skriva lite skolarbete, men det fick jag glömma. sängläge var det som gällde och jag sov till klockan två. jag har just diskat och tänkte nu i lugn takt ordna lite här hemma och ta det lungt. hoppas denhär förkylningen går om fort!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: