Praktiken är igång!

Jag har inte alls någon motivation till att blogga för tillfället. det känns bara tråkigt och meningslöst! tänkte iallafall göra en kort uppdatering. igår var det första praktikdagen. jag kommer nu befinna mig 6 veckor på dagis, och det kommer gå i ett huj, jag trivs nämligen som fisken i vattnet redan- och "tiden går fort när man har roligt" brukar man ju säga!
 
Jag har en skoluppgift kvar att göra och den tänkte jag börja med nu! efter det blir det en promenad eller cykeltur, via posten efter mitt jotexpaket, och sedan är det soffläge som gäller resten av kvällen. diska måste jag också göra. det var allt för idag- förhoppningsvis kommer bloggmotivationen tillbaks inom kort! ha det bra!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: