Veckouppdatering!

Ursäkta mig för en väldigt dålig blogg just nu, men jag har fortfarande inte hittat bloggmotivationen! kan ingen hjälpa mig? det är väl det som bloggvänner är till för? jag tänkte iallafall göra en liten uppdatering nu om vad som är på gång i mitt liv. jag är ännu på praktik, tiden går dock väldigt fort och det är snart bara två veckor kvar! denhär veckan blir en lite kortare vecka eftersom långfredagen och påsken kommer emot.
 
Mitt i veckan kommer svärmor som stannar här över påsken. Igår efter veckohandlingen började jag vårstäda lägenheten, med start i garderoben. tanken var att jag skulle damma alla kläder ute på balkongen, men det tyckte inte vädret, så det blev helt enkelt att jag bara lyfte ut allt i sängen, sorterade bort kläder som ska säljas på loppis, vek i fina högar och ordnade in allt igen. skönt med ordning och reda! nu är jag redo att köpa lite nya vårkläder, hihi! Idag efter praktiken så städa jag och robb lägenheten. skönt med nystädat tycker jag! det var allt för stunden.. vi hörs då vi hörs :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: