Tiden går så fort!

 
Oj vad tiden går! det är en evighet sedan jag uppdaterat bloggen, igen! fjärde praktikveckan börjar vara slut och snart är majmånad slut också. det grönskar ute och håller på att bli sommar. igår var vädret bedrövligt och då tog jag bilen till praktiken. idag är jag ledig och jag har hunnit med mycket. jag har praktikrapporten nästan klar, jag och robb har varit ut på en timmes promenad och nu har jag snart slingor i håret. jag har nämligen förra veckan ljusat upp håret liite med avfärgning och sedan en ljusbrun färg. det har blivit lite av en tradition att ljusa upp och slinga håret till sommaren. känns fräscht !





Dessutom är det ju snart min födelsedag. om två veckor blir jag 24 och samtidigt vi har födelsedagskalas har vi examenkalas eftersom robb blir elingenjör. jag har så mycket gott på listan så ni vet inte! 







Jag har inte riktit nåt att berätta, men så småningom ska det väl dyka upp något mer intressant här.




Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fina bilder :D

Svar: Tack tack :)
Linda Sjölund-Åström

2015-05-14 @ 20:41:02 / URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Saragunmarie

Såå fina bilder! :)

Svar: Tack sara <3 :)
Linda Sjölund-Åström

2015-05-15 @ 09:09:32 / URL: http://saragunmarie.vimedbarn.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: