Dagens planer

 
Idag är jag ledig från skolan (igen) och likaså imorgon, men då ska jag jobba morgonskifte. Hade tänkt stiga upp ganska tidigt för att hinna med så mycket som möjligt idag men som vanligt lyckades jag inte med det utan steg upp halv 11 istället. Just nu har jag i en toning i mitt hår (för när jag tonade håret sist så missa jag en fläck) så ska snart hoppa i duschen. efter det kommer jag sitta fastklistrad vid tentlitteraturen resten av eftermiddagen. Efter middagen skulle det faktist vara skönt med en cykeltur, för något sånt har vi inte alls hunnit med denhär veckan. Galan närmar sig med stormsteg och jag vet precis vad jag kommer ha för skor, kläder, smycken, men har dock ingen aning om hur jag ska laga håret.. men annars är jag riktigt taggad och ser jättemycket framemot lördagen! :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: