Tack och lov att det är helg!

 
Oj tack och lov att det är helg nu! vet ni vad jag lyckades med imorse? igårkväll tittade jag snabbt i kalendern för att vara säker på att jag ska till skolan idag. steg upp och kom till skolan och upptäckte att inga andra var på plats, så tittade på shema-appen och såg att det inte var insatt någon föreläsning. jag hade helt enkelt glömt att stryka föreläsningen från min kalender. så jag fick så lov att åka hem igen. haha! och det är inte första gången det händer... Som tur började helgen bra med massor av mys med favoritpojken Vincent ♥ helgen kommer gå åt till att skriva klart lite skolarbeten, tentläsning, och lite tid ska jag väl ha att ta det lungt också.
 
 
Bild från 2013? på Vincent och Mobbo
 

Kommentarer
Postat av: VERONICA - fashionblog

Gud så mysig bild!! Så fin :) Kramar tjejen!!

2015-11-14 @ 15:01:57 / URL: http://vveronicas.com/
Postat av: Becka

Himla mysig bild! :D

2015-11-16 @ 13:29:18 / URL: http://beckasofia.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: