Efter helg kommer ny vecka med nya möjligheter!


Det var en lugn helg. i fredags badade vi bastu och tittade på idol. i lördags böt robb oljan i min bil och på kvällen for vi på en fisketur med min pappa. vi la ut några nät och fick lite fisk. på söndagen for vi på en skogspromenad vid storsand. Den nya veckan har jag startat med ett tandläkarbesök samt en tung förkylning som jag hoppas går om snabbt. ikväll har jag badat badkar och tagit det lungt. Imorgon har jag heldag i skolan och anhörigseminarium står på shemat. Hoppas det blir en bra vecka! 





Det var fin solnedgång när vi var ute på sjön!





Detaljer från skogen


 
 
Macro i mossan
 

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Vi ses imorgon då! :) Jag tänkte också gå på anhörigseminariet.

2015-10-05 @ 22:53:26 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: