En bra känsla

 
Sitter och skriver med en bra känsla i kroppen idag. en känsla som definitivt inte uppenbarat sig de senaste veckorna pågrund av många saker i görningen som bidragit till att jag kännt mig stressad och haft en klump i magen nästan varje dag. Migränen som heller inte varit långt borta att bryta ut. Idag sitter jag och känner lättnad och det är en så härlig känsla. skolarbeten som funnits där och gnagit har jag tagit itu med och skickat in och idag kom vi en lång väg på forskningsplanen. ni andra som studerar och håller på med lärdomsprovet förstår nog den känslan också! resten av dagen kommer jag bara ta det lungt, kanske ta ett bad, se på tv och inga måsten alls. och eftersom jag nu är på sådär ostressad idag så kommer det dyka upp fler blogginlägg ännu ikväll!
 
För nu har jag ju höstlov också. höstlov som vi inte ens skulle ha haft egentligen. dock ska jag jobba imorgon, men det är ju bara roligt. på torsdagen har jag planerat in lite shopping och på fredag ska jag göra ett skolarbete med en klasskompis. helgen består också av jobb. robb är i tammerfors i tre veckor men kommer hem till helgerna. som tur har jag ju piff och puff som sällskap och förra natten sov lillasyster och hennes pojkvän över :) avslutar inlägget med ett filmtips på en film som vi tittade på igårkväll: Pixels.
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: