Efter några dagars tytnad


Det har varit tyst här ett par dagar, mest pågrund av tidsbrist.
 
Ikväll känner jag dock för att skriva av mig lite. jag har under några dagar eller egentligen sedan skolan började känt mig stressad. med ett tryck i bröstet. alltså riktigt stressad, så pass att jag nästan slitit mitt hår. gråtit en skvätt mellan varven och känt mig riktit omotiverad. nånee , MEN ikväll var första kvällen som jag hann ut, även kallat prioritering, på en cykelrunda med mig själv (eftersom robb befinner sig på jobbresa IGEN, i åbo denna gång. imorgonkväll kommer han hem) och efteråt har jag kännt mig riktit avslappnad faktist. det fick jag faktist unna mig själv eftersom jag suttit med skolarbete nästan hela dagen. jag har börjat se ett litet ljus där långt borta i den mörka tunneln för idag har jag med mina två lärdomsprovskompisar kommit en längre bit på vägen. vi har bestämt tema, lånat böcker och funderat på innehåll. nu känner vi att vi hittat rätt! Nu är det också en hel del deadlines som ligger där och knager i bakhuvudet, trots att det är en månad tills känner åtminstone jag alltid att jag skulle vilja ha över alla uppgifter bums! det gäller väl bara att ta en sak i taget antar jag... 


 
 
Imorgon går vi in i Oktober och hösten har nog minsann börjat märkas av. lite höststorm nu som då, lite regn och en aning kyligt. trädens löv har fått fina färger här i stan, filten åker på om kvällarna framför tvn och man får börja använda stickade tröjor igen ♥ Nu är det läggdags för mig och katterna. imorgon är det skola och då jag kommer hem tänker jag bara ta det lungt! Godnatt
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: