En kvällstur med cykeln


Igår i skolan körde inriktningen jag valt igång (förskolepedagogik och metodik) och det känns riktigt bra. jag är nöjd över mitt val. det kommer vara så mycket spännande i denhär kursen. samtidigt känns det lite mycket. det kommer vara en rolig men även en kämpig höst med en hel del skoluppgifter + slutarbete. men det ska nog gå! Igårkväll var vi ett gäng från klassen som var hos en och det var riktigt trevligt :) runt halv 10 for vi och köa till back to school partyt på plan b som började kl 10. jag tröttnade och feelisen släppte så jag for hem något före 11 och se på tv istället! Idag började en rätt så intressant kurs i skolan, yrkesetik och filosofi. har aldrig haft filosofi förr men tror det kommer bli spännande. vi reflekterade bland annat om livet och döden, vad vi skulle prioritera och vad som är viktigt för oss i livet. sedan funderade vi också om det ena och det andra före vi for hem 11:45. 





Efter skolan vilade jag en stund, suttit och printat ut sheman, tittat på tv och så for jag ut på en 12 kilometers cykeltur också. skönt! minoltan hade jag också med mig. det var en mycket fin kväll liksom alla andra kvällan denhär veckan :) riktigt bra skulle det vara om robb varit med, men han är ju som sagt i norge och jobbar. nu blir det läggdags för mig. godnatt!


 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: