Har helt glömt bort att berätta!


Det slog mig plötsligt att jag inte berättat, inte ens nämnt, om vad jag och robb ska göra nästa vecka. jag har ju som sagt inte alls varit någonstans denna sommar (vilket vi annars alltid brukar vara) så nu inkommande vecka kommer vi åka på en liten semester tillsammans. båtbiljetterna är bokade och nu är det bara att packa. det är inte så långt bort vart vi ska egentligen och inget solande och badande.. 

 
Såklart är det till Norge vi ska! på måndagkväll tar vi båten över till Umeå, övernattar där och kör sedan vidare mot Norge och Trondheim. Därifrån kör vi vidare söderut mot Geirangerfjorden och trollstigen. där kommer vi spendera några dagar, njuta av det norska landskapet, fotografera, fiska, vandra, laga mat i stormkök, sova i tält och sånt. visst låter det härligt? det tycker iallafall jag! så att... ni kan ju förbereda er på ett hejdundrande bildinlägg sedan då vi kommer hem, för nu äntligen får man fota lite annat landskap än det "gamla vanliga".

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul, ser framemot bilder därifrån. Dit skulle jag så gärna också själv vilja åka och fotografera "lite" :)

Svar: Ja verkligen kul! bilder i mängder och massor kommer det troligtvis bli. bara att hoppa i bilen och fara, som man brukar säga :)
Linda Sjölund-Åström

2015-09-08 @ 12:55:28 / URL: http://www.saralene.blogg.se
Postat av: Jen

Kul att åka iväg :D hoppas att ni har det bra på resan!

Svar: Ja verkligen! tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2015-09-08 @ 22:38:20 / URL: http://puredopeness.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: