Måndagslistan!

1. Var är din mobiltelefon? På soffan
 
2. Var är din andra hälft? I Norge och kommer hem till mig på torsdag!
 
3. Ditt hår?
Uppsatt i hästsvans just nu. är överlag nöjd med mitt hår just nu men har tänkt färga det snart.. kanske
 
4. Ditt humör? Lite trött, glad och lugn
 
5. Din dagsplan?
Vi tar morgondagen: skola, framkalla film, donera kläder till insamling för flyktingarna och se på idol!
 
6. Det bästa du vet? Familj och nära och kära, djur, havet, fin natur osv osv
 
7. Din dröm i natt? Minns inte
 
8. Ditt livsmål?
Att jobba med något jag trivs med, att bli mamma, att jobba med fotografering på sidan om ett annat jobb i möjligtvis eget företag.
 
9. Rummet du är i?
Vårt vardagsrum. vitt och svart beskriver rummet en hel del. på tv:n är idol och vid skrivbordet är fotoprintern i full gång.
 
10. Din hobby? Fotografering till 99,9 %. också inredning, matlagning och bakning osv..
 
11. Din skräck?
Att vi inte ska kunna få barn sen när det väl blir dags, att någon av mina nära och kära ska gå bort eller att något av våra husdjur ska dö
 
12. Var vill du vara om sex år? Åtminstone ett barn, hus, ett jobb jag trivs med, gift med robb..
 
13. Var var du igår kväll? Här i vasa :)
 
14. Vad är du inte? Tålmodig, negativ människa..
 
15. En sak du önskar dig?
Att jag och mina nära och kära ska få ha ett långt, lyckligt och friskt liv. ett barn är högt på önskelistan.
 
16. Var växte du upp? I Monäs :)
 
17. Det senaste du gjorde? Printade ut en bild
 
18. Dina kläder? Myskläder
 
19. Din tv? En samsung-tv 
 
20. Din dator? En asus. någotsånär snabb och ja.. fullföljer sin funktion
 
21. Din bästa ägodel? Katterna och bilen? och robb, om jag kan äga honom :D
 
22. Saknar någon? Sara!
 
23. Din bil? Audi a4 farmare. snyggingen!
 
24. Något du inte har på dig? Obekväma underkläder
 
25. Favoritaffär? Vila, h&m m.m.
 
26. Din sommar?
Har varit bra. som vanligt vill man ju hinna med mer än man gjort men.. jag har jobbat, varit på koncert, powerpark, varit på villan osv.. 
 
27. Älskar någon? Min familj!
 
28. Favoritfärg? Pastellfärger är fint. lila, mintgrönt, grå, vit, vinröd osv
 
29. När skrattade du senast? Idag
 
30. När grät du senast? Igår

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: