Packning pågår!


Packning pågår och kamerabatterierna är på laddning. märkte just att jag kommer ha med mig fyra kameror på Norgeresan. D700 till mig själv, D90 som robb använder, minoltan och polaroidkameran. ny telefon har jag ju också och den har rätt så bra kamera. så det känns som en väldigt liten risk att vi ska misslyckas med dendär fotograferingsbiten. att packa kläder är hör dock till den svårare biten. hur man än gör känns det alltid som att man glömt något. imorgonkväll åker vi och det ska bli så skönt att få se något annat! men före vi ska åka så ska jag till skolan på förmiddagen imorgon och robb till jobbet. påtalom jobb så jobbade jag idag! 


Fotograf: Robb / Fotat med Nikon D90 och Sigma 10-20 mm (vidvinkel)
Tre av många fina bilder som robb fotade på den fritid han hade då han var på jobbresa till norra norge!
 
 
 
Veckan som varit har bland annat innehållit kläddonation, skola, solarsound med tungevaag&raaban som huvud dj:s i rewellcenter i fredags (jag och robb var där på tumis, drack en eller flera alkoholhaltiga drycker, dansade och hoppade hela halva natten till discomusic, och det var riktigt roligt!). igår var vi via monäs med piff och puff, sedan till kovjoki, edsevö och nykaabi och sedan till vasa igen. så, det är vad jag har pysslat med de senaste dagarna. nu blir det ju ingen uppdatering på bloggen under hela veckan.. med det är ni ju vana med! hehe

Kommentarer
Postat av: Michelle

Super fina bilder!

Svar: Tack tack :)
Linda Sjölund-Åström

2015-09-23 @ 06:05:20 / URL: http://autre.fi/bloggar/widners/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: