En helg i Vasa

 
Har alla haft en bra helg? det har jag! I fredags var vi på ett spännande ärende till Nykaabi och passade därefter på att använda vårt presentkort till mr banks i jeppis. efter det spenderade vi resten av helgen här i Vasa, för ovanlighetens skull. Igår jobbade jag från 7-13 och efter det for jag och robb ut på en 15 kilometers cykeltur! det var suuperhärligt och uppfriskande. det har dessutom blivit så vårigt här i Vasa nu också, jag såg tilome en tussilago under vår cykeltur :) ett säkert vårtecken! nu väntar jag bara lite varmare grader också!
 



En liten bro över porlande vatten


 
Vårtecken

Härligt cykelväder!

 
 
.. och härliga cykelvägar
 
 
Piff som älskar att spana ut över vörostan från balkongen ♥
 
 
På lördagskvällen tänkte vi se fast & furious 7 eftersom de haft fast&furious 1-6uppdelat i två veckor nu på tv3. jag somnade efter halva, så vi tittade klart den imorse. Ikväll har vi varit på bio och sett "The 5th wave". Imorgon är det en ny vecka med nya möjligheter och denna vecka börjar vi med analyseringen av våra intervjuer! deadline närmar sig med stora steg nu och det är inte mycket kvar att göra!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: