En helg med jobb och kalas!

 
Oj pust.. så trött jag är nu. det märks att man inte haft en enda lugn dag i veckan som varit, inte en enda ledig dag faktist. efter svenska tenten i onsdags var jag redan jättetrött. på torsdag var det vi studerande som höll 45 minuters föreläsning per grupp i leadership- kursen och jestas vad det var skönt att få undan den uppgiften, jag hatar nämligen att stå och prata framför publik. I fredags kom mina småsyskon hit. vi helghandlade och åt tortillas och annat gott. På lördag eftermiddag hade min moster ordnat med födelsedags/inflyttningskalas och hon hade renoverat så fint i sitt hus. Jag har jobbat fredag, lördag och ikväll denna helg och tycker att det kommer passa jättebra att inleda den nya veckan med sovmorgon! Inkommande veckas kalenderblad är halvfulla och har två helt lediga dagar- som jag minsann tänker behålla. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Fin bild !

Svar: Tack så jättemycket snälla rara :)
Linda Sjölund-Åström

2016-04-25 @ 00:19:14 / URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: a n n i k a

Fin bild :D

Svar: Tack så mycket finna du! :)
Linda Sjölund-Åström

2016-04-25 @ 12:22:00 / URL: http://blogofphoto.webblogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: