En panoramabild i solnedgången

 
Oj vad skönt det var med en cykeltur ikväll. 9 kilometer blev det och passade samtidigt på att fota lite också. Imorgon är jag helt ledig och har siktat in mig på att antingen bila eller cykla runt och fota lite nya bilder att sitta och redigera om kvällarna. och kanske ta något självporträtt? de har nämligen lovat solsken till imorgon så. Åh vad jag skulle vilja åka iväg till kungsträdgården och fota massor där. det ser ut att vara så vackert där med körsbärsblommen! det får dock bli en anna gång. får nöja mig med mina blåsippor och vitsippor, hehe! tröttnoar nog aldrig att fota blommor jag. Nu ska jag söka mig till sängs så får vi se vad morgondagen har att erbjuda.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: