En vardagslista

 
Stal denna lista av Maria
 
 
Dagens humör: Glad som alltid, förutom att jag faktiskt var redo för våren och så börjar det snöa. Men nu skiner solen igen ♥
 
Dagens mående: Mår superbra som vanligt. men om jag känner efter så känner jag mig rätt så trött efter att ha suttit och skrivit en svenska tent i fyra timmar. blä. 
 
Dagens borde: Borde ändra på sånt som vi fått kommentarer på i vårt lp, men det hinner jag nog. Något jag verkligen borde är att fara ut på en promenad ikväll. Och imorgon borde jag iallafall dammsuga, om jag inte gör det ikväll. borde egentligen också ta mig i kragen och försöka fixa headern som jag vill. MEN har länge haft en bild var det stått att en ny header kommer snart, nu har jag iallafall fått fixat en bättre tikllfällig header! 
 
 
 
Dagens frisyr: Jag har så pass lång pannlugg nu att jag kan sätta upp allt hår i en snygg hästsvans, så det har jag haft idag.
 
Dagens smink: Detdär vanliga vardagliga: Foundation, puder, rouge, ögonskugga, ögonbryn och mascara.
 
Dagens klädsel: I skolan hade jag ett par jeans för en gångs skull + en svart tröja. Nu har jag mjukisbrallor och huppari
 
Dagens planer: Tentskrivning i skolan (check) Slösurfa när jag kommer hem (check) Äta mat (check) Ut på promenad, titta på lp, sova.
 
Dagens materiella vill ha: Ett par till dr denim byxor, ett par nike lenkki-skor, kanske lite nya våriga kläder, något häftigt objektiv såklart
 
Dagens fundering: Cykla eller promenera?
 
 
 
 
Dagens beroende: Yoghurt som alla andra kvällar
 
Dagens tråkigaste: Att sitta fyra timmar och skriva tent i auditoriet. fick ont i ryggen och höll på att hungra ihjäl
 
Dagens längtan: Helgen när mina småsyskon kommer hit, sommar, Åland m.m. 
 
Dagens superlängtan: Till tiden där nångång runt mars 2017 ;)
 
Dagens tidning: Läste Öt och Vasabladet på nätet. annars brukar jag läsa tidningen i pappersformat på jobbet.
 
Dagens låt: Dessa:
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: