Höst i luften

 
 
 

Nu är jag ledig några dagar från jobbet och idag har jag och Robb varit till både nykabi och jeppis för att besluta oss om kakel och klinkers. vi visste lite vad vi var ute efter och har nu valt vad vi vill ha (allt vad vi väljer visar jag i ett senare skede). dessutom har vi valt golvmaterial till resten av huset, så då har vi ju några saker att kryssa av på checklistan redan. skönt, och roligt att få börja välja nu! när vi kom till kovjoki igen åt jag lite vinbär och rensade lite i blomrabatterna och täckte sedan med täckbark, drack saft inne hos fammo och grillade några biffar... Senare ikväll for vi till nykabi för att vara med vincent och gänget. imorgon blir det en dag i jeppo och därefter en sväng till bygget.
 
... Det börjar verkligen kännas som höst i luften nu. det blir allt kyligare, allt mörkare om kvällarna och dendär speciella doften som bara hösten har, känns av ute i naturen. böndernas odlingar blir allt gulare och snart blir det skördedags. nu säger jag godnatt!

 





Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: