Magisk himmel vid villan

 
Dehär lediga dagarna behövdes verkligen. jag känner mig utvilad och redo att jobba sista veckan nu innan praktiken börjar. Ikväll har jag kvällsskifte men tänkte, före jag åker iväg, bjuda på två bilder som jag fotade vid villan igårkväll. På kvällskvisten kom en åskskur med mörka moln som gjorde att bilden här under blev ganska häftig:
 


Senare när vi satt och badade i tunnan blev hela himmlen plötsligt helt röd och jag var tvungen att hoppa ur baljan och hämta kameran för att fånga det på bild. Vattnet var också rött. Jag har aldrig sett något liknande!


 

Kommentarer
Postat av: Marias Memoarer

Oh vad häftigt! Vi har verkligen haft coola och mäktiga moln nu på sistone, jag fotade också häftiga moln igårkväll (samt nattlysande moln..!), de dyker upp i bloggen imorgon kväll :)

2016-08-14 @ 22:55:31 / URL: http://www.mariasmemoarer.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: