Vad ska man välja?


Förra torsdagen var vi som sagt till Östmans snickeri i Maxmo för att rita upp vårt kök, välja skåpdörrar och handtag till garderober och badrum osv osv. Vi kommer att åka dit ännu en gång eftersom vi varken kunde besluta oss om badrumsinredningen (som vi nu i efterhand börjar bli mer säkra på) eller om vilken bänkskiva vi vill ha i köket, om vi vill ha en bänkskiva i samma nyans som golvmaterialet (ljusbeige/grått) eller om den ska vara i en mörkare färg? Vi kommer såklart ha ett vitt kök annars (förutom vitvaror i rostfritt) och tänker själva att det skulle passa bättre med en mörkare nyans på bänkskivan? Det lutar iallafall mer mot den mörka, men vi är ännu inte helt säkra. så, nu tänkte jag att jag ska ta tillfället i akt då jag ändå har en blogg och allt, att be om era åsikter och erfarenheter angående val av bänkskiva till köket? Kommentera! fördelar och nackdelar med ljus/mörk bänkskiva? allt vad ni har att berätta tar jag tacksamt emot!
 
 
Mörkare bänkskiva, eller....
.. ljus bänkskiva? (de två skivorna i mitten är mina två favoriter just nu)
 
 
Inspirationsbilder: 
 

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Mörkare skulle jag säga.

Svar: Tack för kommentaren :)
Linda Sjölund-Åström

2016-08-30 @ 22:12:56 / URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: Saragunmarie

Mörkare än golvet röstar jag på :)

Svar: Tack fö kommentaren :)
Linda Sjölund-Åström

2016-08-31 @ 13:35:52 / URL: http://saragunmarie.vimedbarn.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: