Villahäng och båtutflykt

 
Förra helgen var det en hel del program. jag hade ledig helg och vi hade därför planerat in lite villahäng vid vid vår villa på lördagen. vi grillade och åt gott, simmade och badade åtta i baljan samtidigt. det blev ganska så lyckat skulle jag vilja tro.
 
 
Vi hade iallafall tur med vädret. solen sken och kvällen bjöd på fin solnedgång
 
Alldeles vindstilla
 
 
På söndagkväll hoppade jag och robb i bilen med pappa och min syster och for in till byn för att fiska lite. senare for vi också på en kort båttur och beskådade en vacker solnedgång. även denna kväll var det spegelblankt på havet.
 
 
Vid skatabryggan på lite kvällsfiske



Vid bryggan



Vid båthuset
 
 
Solnedgång och öppet hav

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: