God jul !


Var var vi? det tog någon dag att landa efter dimissionen och att inse att man faktiskt blev färdig med skolan. efter dimissionen hade jag en ledig dag och den gick åt till att handla julklappar och slå in dem. har också jobbat, så av dessa nämnda orsaker har bloggen ekat tomt denna vecka. dessutom har det ju varit jul i helgen (ifall ni inte visste). nu är jag i vasa och ska strax gå och lägga mig så jag orkar upp till morgonskifte imorgon, men först ville jag bara önska alla ett försenat god jul och bjuda på en del bilder!





Rosor från min examensdag





Lugn och fridfull julklappsshopping för min del. strosade omkring i alla butiker, åt en pavlova vid sweet wasa och fortsatte sedan shoppingen.
 
 



Dan före dan (sent på kvällen) var det ett hejdundrande norrsken. jag och pappa fångade allt på bild :)





Stjärnklar himmel, norrsken, och en suddig pappa på bild





Det var så fridfullt att bara stå där och beundra norrskenet kvällen före julafton.





Jättelänge sen jag sett en så stjärnklar himmel som då. t.o.m vintergatan syntes tydligt!





Norrskenet fortsatte dansa och pulsera över himmeln länge än.. flera timmar häll det på!





Minst sagt magiskt!

 


Till slut började vi bli ganska trötta på att stå, så vi gick hem igen för att orka med dagen därpå...

 
 
Ett litet collage från julafton. det har varit en lugn jul tycker jag - och det passar alldeles utmärkt för mig!

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Så fina bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2016-12-25 @ 22:37:33 / URL: http://www.junitjejen.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: