Julklappstips #2

Inlägget innehåller affiliatelänkar
 
 
Det är söndag den fjärde december. redan andra advent med andra ord. det är inte långt kvar till jul, så idag tänkte jag göra mitt andra julklappstips. Idag tänkte jag tipsa er om att klicka er in till Ellos och se om ni eventuellt hittar någon fin julklapp där till någon vän, familjemedlem eller er själva. här under är ett litet collage med fina saker jag tycker skulle vara bra och nödvändiga julklappar. speciellt handdukar och sängkläder är ju alltid välkommet, iallafall till oss (blink blink). jag skulle gärna klicka hem både sängöverkastet och de randiga sängkläderna i satin! det finns ju såklart mycket mer fint också såsom elektronik, kläder osv osv. Hoppas ni hittar något fint :)
 
 
 
Sängöverkastet | Gardiner | Handdukar från GANT home | Isa dora face sculpture palett + borste | Isa dora ögonskuggspalett | Set med sängkläder | Set med sängkläder 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: