Lite gott och blandat

 
Så har robb återigen farit iväg till norge för att spendera hela veckan där efter en veckas paus hemma. men jag är så glad att han varit hemma, annars hade han varit borta tre veckor i streck. nu får jag se framemot söndagen då jag ska hämta hem honom igen. strax efter att han for med taxin idag hoppade jag också på cykeln och for på kvällsskifte. kom hem igen 21 och ser för tillfället på x factor, ska dricka glögg och bara slappa resten av kvällen. men först tänkte jag bara visa två mobilbilder jag tog före jag staplade in till jobbet..
 
 
 
Älskade sol och minusgrader. hoppas det blir en riktig vinter snart med många minusgrader och mycket snö ♥
 
 
 
 
Till sist vill jag passa på att slänga in denna söndags julklappstips här i samma inlägg. Idag vill jag tipsa om att klicka er in hos Adlibris. (affiliatelänk) Finns massor med bra böcker, mycket pyssel och DIY- grejer, kontorsmaterialoch leksaker till barn. tycker absolut det är värt att ta sig en titt. Priset är dessutom ritkigt rimligt på det mesta enligt mig. beställer ni nu hinner ni säkert få hem allt, de brukar nämligen ha snabb leverans!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: