Måndag

 
Steg upp i god tid imorse för en gångs skull. det händer nämligen att jag stiger upp alldeles för sent ibland så att jag måste stressa med allt, ibland händer det också att jag försover mig. det är dock mycket sällan. Kände mig också ganska pigg för ovanlighetens skull. Hade skola från 8:30-14:30. Ingen skola nu på resten av veckan och inte följande vecka heller. Mamma brukar förundra sig över vad det egentligen är för skola jag går i, men jag kan lova er att jag har fullt upp med lärdomsprovet nu.... Ska hinna med mycket ännu ikväll. Då robb kommer hem ska vi åka och handla lite mat, jag ska läsa på litteraturen till lp och så ska jag måla taket och ena väggen i köket. Ha det så bra!
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: