UNBOXING LIVBOX | Juni

Inlägget är ett samarbete med Livbox.fi
Ange "lindasblogg" i kassan då du beställer din första livbox och få 3€ rabatt! koden gäller t.o.m. den 20 juni ♥
 

Junimånad innebär ny livbox och lika som majmånadens box var jag lika ivrig på att få hem denna box och se vad den innehåller. Idag hämtade jag junimånads box från posten och kunde inte ens hålla mig, utan tjuvkikade lite redan innan jag ens kom hem igen. boxen är en enda stor överraskning varje gång och innehållet i månadens box är precis lika bra som i den förra. skrolla ner för att se boxens innehåll....

 



Som vanligt möts man av ett fint rosa papper när man öppnar sin livbox, som lätt går sönder om man är föör ivrig att se innehållet. denhär gången fick jag behärska mig lite, för att pappret skulle hållas fint för fotografering, fniss! under allt rosa papper fanns i denna box produkterna som syns på bilden. och tur att jag fick en mascara, för min är nämligen slut! ser verkligen framemot att testa alla produkter ♥


 
1. Vaseline, continious spray - intensive care spray moisturiser, aloe soothe / 2. Batiste blush dry shampoo / 3. Aco Soft bronze day cream / 4. Eat Natural fruit & nut bar med smaken almond & apricot / 5 & 6. Dove, advanced hair series, regenerate nourishment shampoo & balsam. / 7. Essence forbidden volume Mascara. TACK livbox för månadens fina box ♥
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: