Daniel Wellington

Inlägget är ett samarbete med Daniel Wellington
 
 
 
Jag älskar Daniel Wellingtons klockor, det har ni säkert förstått vid dethär laget. Det jag gillar med klockorna är att de är eleganta men ändå enkla och stilrena, att de passar vid många olika tillfällen och att remmarna går att byta ut om man så önskar. Jag har använt min klocka väldigt flitig och för inte så lång tid tillbaks så fick också Robb en i födelsedagspresent. Jag beställde den en onsdag förmiddag och fick den hem till dörren på fredag förmiddag - här talar vi snabb service! Jag blev helt överlycklig eftersom jag absolut inte trodde att jag skulle få ge klockan på själva födelsedagen dendär söndagen.. Vilken glädje!
 
 
 
 
Nu har jag fått den stora äran att dela med mig av/erbjuda en rabattkod till dig, som du kan använda dig av när du köper något hos Daniel Wellington. Ange koden LINDASJOLUND i kassan så får du 15 % rabatt på ditt köp! bra va! koden är i kraft t.o.m. den 20 april, så passa på nu. Klockorna är perfekta presenter till olika tillfällen, såsom födelsedagar eller något som närmar sig med stormsteg nu: yrkes,- och studentexamensfester., men såklart också till dig själv. klockorna passar för både kvinnor och män och finns i många olika färger och utseenden. Har du redan en klocka? köp en till rem istället, det tänker jag göra!
 
 
Klickbar bild som tar dig direkt till Daniel Wellingtons hemsida.
 
 
 
 Inlägget innehåller affiliatelänkar

Kommentarer
Postat av: Malin Ericson

Åh jag som har varit lite sugen på att beställa en! Jag kanske ska passa på då =)
Ha en bra dag!

Svar: Det ska du absolut göra! de är ju så underbara :)Ha en bra dag du också :)
Linda Sjölund-Åström

2016-03-23 @ 11:19:22 / URL: http://meri.itgirls.se/
Postat av: Saragunmarie

Oj di e jo noo jättefina! 😍

Svar: Ja visst e di 😍 sku vila ha en av alla ja!
Linda Sjölund-Åström

2016-03-23 @ 13:14:31 / URL: http://saragunmarie.vimedbarn.se/
Postat av: Hanna

Härliga bilder :) Jag älskar också deras klockor!

2016-03-31 @ 09:15:04

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: