Lördagslistan!

 
Hur var natten?
Tack bra. Jag sover alltid bra! Dock är det ganska trångt att sova två i en 90 centimeters säng. jag menar, det gick bättre då vi just hade träffats och jag sov äver här i kovjoki, men nu när man varit tillsammans en tid vill man oftast ha en en meters bred madrass för sig själv. haha! :D missförstå mig inte. jag älskar att få gosa och när robb ligger och håller om mig. Men ska man sova så ska man sova!
 
Vad har du gjort under morgonen?

Steg upp halv 10, åt en youghurt och två rostabröd, suttit vid datorn en stund, fixat mig.

 

Vad ska du göra idag?
Jag ska träffa Sara om en stund och vi har mycket att prata om eftersom det är en stund sen vi sågs sist. Vi ska kanske också  fara ut på en liten promenad :) sedan ska vi bara vara hemma ikväll jag och robb, kanske se en film eller något. Jag ska också ta itu med lite svenskauppgifter och lite sånt senare ikväll.

 

Vad ser du mest fram emot?

Att göra skoluppgifter? Haha nä skoja! Att träffa Sara såklart ♥
 
Vilken typ av lördag kommer det att bli?
En bra lördag :)
 

Vad ska du ha på dig?
Svarta dr denim och en grå huppari :) 

 

Vilka kommer du hänga med?
Robb, Mandy, Svärfar och snart Sara och Wilton och Alecia o Nelly :)

 

Vad ska du göra ikväll?
Vi ska bara vara hemma och se någon film. Skolarbeten som sagt..

 

Kan jag få en peppig lördagslåt?

 


Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Tack för idaa :) <3<3

Svar: Tack desamma <3 <3 he va så kul att råkas!!
Linda Sjölund-Åström

2016-03-12 @ 18:05:17 / URL: http://saragunmarie.vimedbarn.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: