Lunchtips + recept

 
Det var en stund sen jag delat med mig av något matrelaterat/recept här på bloggen och tänkte därför dela med mig av ett litet lunchtips + recept idag. Hoppas ni vill se mer matrelaterat här på bloggen, för jag har nämligen en hel del recept jag skulle kunna tänka mig att dela med mig av till er. Idag tänkte jag iallafall dela med mig av ett recept på en riktigt färgsprakande varm sallad som går snabbt att göra och som är väldigt smakrik och god ♥ Du kan såklart använda dig av fler ingredienser än vad jag gjorde. Det är bara att prova sig fram!
 
 
Till min sallad använde jag mig av:
 
Morot
Paprika
Succini
Chili
Bönor (Bönmix i konservburk)
Fetaost

3 enkla steg:

1. Skölj och skär grönsakerna i mindre bitar.
2. Stek grönsakerna i olja några minuter, tillsätt sedan bönor och fetaost i stekningens slutskede
3. Krydda med grillkrydda, pepparmix, lite salt och eventuellt örtblanding.



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: