b i l d b o m b

 
 
 
Så var galan 2016 över för denhär gången. men som alla vet vid dethär laget: har man inte bloggat om det så har det inte hänt! så här kommer den, bildbomben, med massor av bilder från igårkväll. Om vi börjar med mig, så får vi det undanstökat. här ovan ser ni min galalook - hade samma klänning som ifjol och lockligt hår. tack till karn miin som agerade fotograf på de två bilderna till höger.
 
 
 

Jag och Sara anlände till stadshuset lite efter kl. 18, blev fotade på lila mattan och smuttade på varsin välkomsdrink och tittade oss omkring.
 
 
 
 
Välkomstdrinken. vad det var har jag dock ingen aning om?
 
 
 
 
Före själva programmet började kunde man gå runt till olika bord för att delta i tävlingar/lotterier. här vid VOGAs bord
 
 
 
 
Inne i festsalen glimmade den fina kristallkronan
 
 
 
 
GALAN 2016
 
 
 
 
I väntan på starten.
 
 
 
 
Fina Ida-Marie och Maria ♥
 
 
 
 
Jarina vann i kategorin årets fotoblogg! Grattis, det var du verkligen värd : )
 
 
 
 
Linda tog hem segern som årets kreativa blogg, stort grattis!
 
 
 
 
Chevelle vann i den nya kategorin årets youtuber. duktig tjej tycker jag!
 
 
 
 
Vi fick en videohälsning från en av sveriges största youtuber: Helen Torsgården ♥ som jag gillar hennes videos!!
 
 
 
 
.. och så fick vi em videohälsning av ingen mindre än Maria Montazami
 
 
 
 
Jannike vann en fin goodiebag från gänget på ratata
 
 
 
 
Anna, Anna-Lena och Julia från Sevendays. 
 
 
 
 
Feelisen på top när....
 
 
 
 
.. Dj duon Sam Zimon bjöd på svängig underhållning.
 
 
 
 
Sandra vann i kategorin årets mode- och skönhetsblogg. stort grattis!
 
 
 
 
Karolina tog hem segern i årets blogginlägg. grattis!
 
 
 
 
Caroline vann årets personliga blogg. grattis till dig! 
 
 
 
 
Ellen tog hem segern som årets blogg 2016! jättestort grattis. 
 
 
 
 
Under galan bjöd även ett gäng estenomer på en hejdundrande modeshow, wearable but wow. Sara-Li var en av modellerna : )
 
 
 
 
Nellie bjöd på fin musik och dans under kvällen
 
 
 
 
Tack för ännu en lyckad gala!
 
HÄR finns en lista med alla vinnare.. men kom ihåg: vi är alla vinnare! ♥
 
 
 
Årets goodiebag

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är så duktig fotograf! Jättefina bilder av alla! Hoppas du hade roligt på galan. :)

Svar: Nämen tack Caroline! vad glad jag blir. jodå, jag hade det riktigt bra på galan :) annars, gillade verkligen ditt skoval till galan. det såg så bekvämt ut :)
Linda Sjölund-Åström

2016-11-20 @ 19:25:04 / URL: http://sevendays.fi/caroline
Postat av: Sandra Emilia

Alltså wow vilka snygga bilder du tog!! :)

Svar: Tack så mycket fina du! :)
Linda Sjölund-Åström

2016-11-20 @ 19:40:50 / URL: http://sandraemilia.com/blogg/
Postat av: Pisasday

Jättefina bilder! :)

Svar: Tack snälla :)
Linda Sjölund-Åström

2016-11-20 @ 22:29:19 / URL: http://pisasday.com
Postat av: Karolina

Superfina bilder!! Får jag låna den på mig? :D Länkar förstås!

Svar: Tack så mycket! Såklart du får :)
Linda Sjölund-Åström

2016-11-21 @ 15:14:45 / URL: http://sevendays.fi/karolinaskaos
Postat av: Jarina

Vad fina bilder! :) Jag måste ha missat dig totalt på Galan, för jag såg dig inte alls, haha...

Svar: Tack :) ja, eller så kände du bara inte igen mig in real. jag såg iallafall dig!
Linda Sjölund-Åström

2016-11-23 @ 17:32:14 / URL: http://jarinafoto.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Håller med de andra - superfina bilder! Kul också att se en bild på oss på scen från en lite annan vinkel än de jag tidigare sett. :-)

Svar: Tack så mycket fina du! :)
Linda Sjölund-Åström


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: