Hej fredag!

 
Lite fredagsfiilis i form av musik till att börja med:
 


Visst är denhär låten bra alltså? jag blir iallafall riktigt glad av den. Vaknade upp i monäs imorse eftersom det var dags för papaprov idag. nu är det bara att vänta och se och hoppas att det inte är något. undrar hur vanligt där är med cellförändringar där nere? vet inte varför jag blivit så nervös över det den senaste tiden.. antagligen kollar jag för mycket på svenska youyubevideos.. nåja, väntar för tillfället på att robb ska komma hem från jobbet så att vi kan börja laga mat, tacopaj. mums! under tiden jag väntar plockar jag lite kläder som hängt på tork och så. Ikväll är det lite förberedningar inför morgondagens gala, och så blir det fredagsmys med glögg och pepparkakor.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: