Ledig måndag

 
Ny vecka, nya möjligheter. efter gårdagens morgonskifte for jag och robb på pizza och sedan körde jag honom till flyget. denhär veckan kommer han nämligen befinna sig i Alta, Norge på arbetsresa. Idag har jag varit ledig. tog en lång sovmorgon, åt frukost till lunch och hade på en ansiktsmask. lugn måndagsmorgon med andra ord. Sedan begav jag mig in till stan för att handla lite smått för veckan och avslutningsvis for jag på en 12 kilometers cykeltur för att få lite frisk luft. så, så har min måndag sett ut.
 
 
Vad mycket gladare man blir när det är snö på marken :)
 
Julmys hemma hos oss
 
 
Robbs utsikt från sitt hotellrum. hade gärna vaknat till denna utsikt varje morgon jag också ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: