Lite uppdatering

 
Den andra halvan av praktikperioden är inledd. jag befinner mig nu på dagis där jag kommer vara i 6 veckor framöver. Veckorna går så snabbt så hux flux är det slut. det är roligt med praktik, men jag saknar nog mitt jobb på fylgia, arbetskamraterna, klienterna..
 
Igår efter praktiken for jag och Robb till Östmans snickeri för andra gången. Så, nu har vi valt allt som ska väljas därifrån. Badrumsinredningen och allt vad som hör den till, köksbänken blev en mörkare variant, vi ändrade färg från brons till klar glas på hallgarderoben, gjorde lite småjusteringar, tog en extra titt över handtagen och knopparna vi valt på alla lådor och skåp och så vidare. Det känns så skönt att ha det över. Nu återstår det bara att välja tapeter och mål samt vitvaror! sen tror jag vi börjar ha allt på klart faktiskt :)
 
 
Imorse vaknade jag med glatt humör, som alla andra dagar den senaste veckan. Robb är ju tillbaka från Norge och det känns överlag bara bra på något vis. hihi :) Oktobermånad är här och det är en fin höstmånad på många vis.. med solsken, minusgrader och frost om mornarna och fina solnedgångar på kvällarna, stjärnklar himmel och norrsken mot natten och det blir tillåtet att ha tjocka stickade tröjor och koftor och man kan med gott samvete sitta och dricka te och titta på tv med en nyinskaffad filt runt sig. Jag har bestämt att Oktober ska bli en bra månad och hittills har det varit det! Hoppas alla haft en bra start på månaden. mer uppdatering kommer när tiden finns :) ha det bra!
Och grattis på födelsedagen svärmor ! :)
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor :)

Tackar tackar, Linda!

2016-10-06 @ 12:11:22

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: