Godmorgon tisdag !

 
Påskhelgen är äntligen över och den har varit minst sagt händelserik. på både bra och mindre bra sätt. min påskhelg började redan förra onsdagen. då stannade jag med bilen på väg hem från Vasa så att den fick bärgas till Käyttöauto - generatorremmen gick av och pappa fick hämta mig och köra mig hem. Robb kom hem på onsdagskvällen efter att ha varit i Sverige på arbetsresa i 10 dagar. I Fredags hade vi inflyttningsfest för familjen och bjöd på god mat i form av ugnsbakad potatis och skagenröra, sallad och så en supergod cheesecake till kaffet. Både lördag- och söndag eftermiddag brände vi påskbrasor. Däremellan har vi bara tagit det lugnt och ätit massvis med choklad, hihi. Imorse vid halv fyra tiden åkte robb iväg för att tillbringa 10 dagar till i Sverige på jobb. Jag är ledig hela veckan och väntar för tillfället på att få hämta min bil från Vasa. tillsvidare är jag och piff och puff  strandsatta i Nykaabi :) 
 
Dagens frukost ♥ Smoothie och avokadosmörgås
 
Jag säger godmorgon tisdag. Hoppas våren är på intågande, för jag vill ha sol och värme, blommor och fågelkvitter. ljumma vårmornar med frukost på terassen. Nu får april gärna lida mot sitt slut, för jag välkomnar majmånad med öppna armar mer än någonsin just nu.

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

det ser underbart ut, och jag är också ledig hela veckan :D Det känns såååå härligt.

2017-04-18 @ 12:32:15 / URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: